Bezoek van het NGVM

22-07-2017 | Op zaterdag 22 juli 2017 heeft er een informele meeting plaatsgevonden tussen het Nederlands Genootschap voor Microscopie (NGVM) en de Stichting voor Historische Microscopie. Zestien leden van het NGVM hebben de stichting in Rijswijk bezocht. Na een voordracht door Koen Quint werd de collectie bekeken, waarbij kennis werd uitgewisseld en verbeterpunten aangereikt. Onder het genot van een kop koffie met een broodje en dankwoorden door beide partijen werd de dag afgesloten. Een zeer geslaagde meeting met enthousiaste mensen in een ontspannen sfeer!

Als vervolg zijn het NGVM en de stichting partners geworden op elkaars website en is er een samenwerking gestart, waarbij het NGVM gaat helpen met het fotograferen door historische microscopen.